Nechápu, proč auto musela zamknout automobilka. Já si svoje auto ovládám sám, na to nepotřebuji výrobce auta. Dnes není problém mít sledovací a "ovládací" systém bez toho aby do systému lezl nějaký třetí subjekt a to mám blbou Fábku. Chlápek má "superdrahé" BMW a auto mu musí blokovat výrobce...
Odpovědět2 0
U nás by ještě dostal odškodnění za porušení osobní svobody, že byl zamčenej.
Odpovědět6 0
Nevim jestli z toho mam mít radost, nebo se toho bát že můžou automobilky sledovat a na dálku ovládat cizí auta. :-) Každopádně zloděj měl smůlu, proč prostě nerozbil okno? Pokud vim tak přední okno by mělo jít zevnitř vykopnout.
Odpovědět4 0
Taky jsem se ptal, dokud jsem nepřečetl poslední odstavec - řidič spal. Takže proto nevykopl ba on ani nevěděl, že je tam zamčený... prostě spal a najednou policie, tak se snažil ujet. To že byli zamčený dveře je vedlejší, protože to možná ani nepostřehl. :)
Odpovědět3 0
Pokud jde v autě takhle ovládat řídící jednotka přes Internet, tak je to jen otázka času, kdy to někdo hackne a pak to bude průser.
Hlavně jak jsi psal, asi to nevěděl, protože jinak by se snažil z auta dostat silou a to by z toho interiéru taky mohl udělat kůlničku na dříví...
Odpovědět2 0
To sklo asi taky něco vydrží. Občas jsou na fotkach bouraček rozbitá auta a skla porad v kuse. Ještě by šlo výraznou těsnění a okno vysadit.
Odpovědět0 2
Mno to je jejich cilem, popraskat na neostre drobky (ne strepy) a kryci folie to furt drzi pohromade. Ale jak to poprda, sklo se stane "tvarnym" a jde vykopnout.
Odpovědět1 0
-Okna su lepene
-Vystuzenie vtavenym plastom maju len predne okna, u bocnych je to dokonca zakazane nejakou normou (kvoli pristupu z vozidla pri nehode)
Odpovědět2 0
Přesně, to boční okno mohl vzít loktem vždycky. Ale týpek tam prostě spal úplně sfetovaný...
Odpovědět2 0